صندوق سرنوشت؛

از تلاش‌های آخر و وعده‌های جدید تا فراهم شدن زیرساخت های انتخاباتی + فیلم

برخی نامزد‌های انتخاباتی با دادن وعده و وعید‌های دور از انتظار و گاهی با سیاه‌نمایی‌های عجیب و غریب تنها به فکر پر کردن سبد رأی خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هر روز که به زمان انتخابات و پایان زمان تبلیغات نامزد‌ها نزدیک می‌شویم، بازار دادن وعده و عید‌های کوچک و بزرگ ، ممکن و غیرممکن داغ‌تر می‌شود و برخی از نامزد‌ها از هر دری وارد می‌شوند تا بتوانند به هر شکل ممکن رأی مردم را به سوی خود جلب کنند.

اما گاهی وعده‌هایی به مردم داده می‌شود که اساسا در حیطه وظایف نیست و در این میان آنچه بیشتر جلب توجه می‌کند این امر است که این وعده‌ها در مرحله اول ناآگاهی نامزد‌های انتخابات و در مرحله دوم، ناآگاهی مردم به حقوق اولیه‌شان را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


وعده‌هایی مانند افزایش قیمت نفت، ایجاد اشتغال برای همه جوانان، ساخت کارخانه‌های مختلف، جذب سرمایه‌گذاران خارجی، وعده حق طلاق به زنان، تاسیس فرودگاه، ایجاد منطقه آزاد تجاری، ایجاد استان جدید، عزل و نصب مسوولان، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، آسفالت، واگذاری زمین و مسکن، حل معضلات کلان اقتصادی، ایجاد ارتباط یا قطع ارتباط با برخی کشورها، ایجاد رفاه و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و نیز تحقق عدالت در کشور تنها بخشی از این وعده‌های نامزدهاست.

به نظر می‌رسد افرادی که قصد انتخاب شدن را دارند باید به صورت منطقی به مردم وعده دهند، زیرا به هر حال حافظه مردم در یادآوری وعده‌ها قوی است و انتظار تحقق آنان را دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار