سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند به فرمانداری‌ها معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تمام نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در کرمانشاه تعهد نامه امضا کرده‌اند که در آن تاکید شده در فضای بسته از برگزاری هرگونه سخنرانی و جلسه خودداری کنند.

او گفت : آن‌ها همچنین متعهد شدند در فضای باز هشت مترمربع برای هر نفر فضای خالی در نظر بگیرند و از ۳۰ درصد فضای باز موجود برای ظرفیت حضور افراد استفاده کنند.

محمدی افزود: متاسفانه در ستاد‌های برخی نامزد‌های انتخابات تجمع افراد وجود دارد و دستورالعمل های بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود.

معرفی ۳۰ نامزد متخلف به فرمانداری‌ها

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی که دستورهای بهداشتی را رعایت نکرده اند به فرمانداری‌ها معرفی شده اند.

نظارت  ۲۱ بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: ۲۱ نفر به عنوان بازرس ویژه از سوی وزارت کشور معرفی شده که کار بازرسی و نظارت انتخابات در استان را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی گفت: اصولی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به موضوع امر اداره عمومی کشور اشاره کرده به‌خصوص اصل ششم قانون اساسی که بر اداره کشور براساس آرا و نظر مردم تاکید دارد.

او با بیان اینکه که خود مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند، گفت: این جزء‌لاینفک قانون اساسی است، اهمیت انتخابات ریاست جمهوری به حدی است که چهار سال سرنوشت کشور به دست فردی سپرده می‌شود که اگر دقت و توجهی در انتخاب آن نشود مطمئنا خود ما، نسل ما در آینده گرفتار خواهیم شد.

مصادیق مجرمانه تخلفات انتخاباتی چیست؟

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه مصادیق مجرمانه تخلفات انتخاباتی را بیان کرد و گفت: با برهم‌زنندگان فضای انتخابات و کسانی که بخواهند قوانین را نادیده بگیرند برابر قانون انتخابات برخورد قاطع خواهیم کرد.

حمید بهرام زاده افزود: از آنجایی که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند باید با تلاش مضاعف در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات، بتوانیم زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنیم.

بهرام زاده با تقدیر از شورای نگهبان و نهاد‌های همکار در برگزاری انتخابات، اقدامات انجام شده در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری کل استان در خصوص انتخابات پیش رو را تشریح کرد.

انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت همه اقشار تایر گذار است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت همه اقشار مختلف جامعه، فرزندان و حتی نسل آینده تاثیرگذار است، گفت: همه ما برای سربلندی نظام و کشور باید در انتخابات شرکت کنیم.

عبدالرضا مصری با تاکید بر مشارکت بالا و حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای، افزود: به هر میزان آرای منتخب ملت بالا باشد، رئیس جمهور در عرصه بین المللی و داخلی از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود.

او با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان نظام جمهوری اسلامی در خصوص تشویق مردم برای عدم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: چرا کشور‌های غربی در راس آن‌ها آمریکا در بعضی از انتخابات مردم را تشویق می‌کنند در انتخابات به نفع برخی از کاندید‌ها شرکت کنند، اما در این انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با ۱۰۰‌ها کانال و شبکه فارسی زبان که بودجه آن‌ها را هم پرداخت می‌کنند مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

مصری از مردم خواست دشمن شناس باشند، زیرا آن‌ها دلسوز ما نیستند، و خط مشی آن‌ها را بشناسند و ببینند چرا آن‌ها علیه برخی کاندید‌ها تبلیغ می‌کنند، زیرا با وجود آن‌ها نمی‌توانند به منافع خود برسند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن توسعه و پیشرفت کشور

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، ضامن توسعه و پیشرفت کشور و مظهر اقتدار ملی است.

شهریار حیدری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و حاکمیت توجه ویژه‌ای به آرای مردم دارد از این رو مردم باید با توجه به فرصتی که از طریق انتخابات برای نقش آفرینی آن‌ها در تعیین سرنوشت پیش آمده به بهترین شکل استفاده کنند.

او افزود: آنچه برای کشور ما اهمیت دارد بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، چون با حضور گسترده مردم می‌تواند انتخاب درست صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دعوت از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های در ۲۸ خرداد امسال گفت: به طور قطع مردم با شرکت در انتخابات و با حضور پرشور خود برگ زرینی دیگر در تاریخ این منطقه رقم خواهد خورد.

تدارک ۷۵ شعبه اخذ رای در شهرستان ثلا باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی از تدارک ۷۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

یدالله شکری با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری یک انتخابات گرم و پرشور در این شهرستان انجام داده‌ایم.

او ادامه داد: ۷۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده و ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات خواهند بود.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: کاندیدا‌های ریاست جمهوری در این شهرستان ستاد‌های خود را برپا کرده اند و فعالیت تبلیغاتی شورا‌ها نیز شروع شده است.

او تعداد کاندیدا‌های این دوره از انتخابات شورا‌های شهر و روستا در این شهرستان را ۴۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۱ نفر مربوط به شورای شهر‌های تازه آباد، ازگله و میرآباد هستند و ۴۰۰ نفر نیز برای انتخابات شورا‌ها در ۸۱ روستای استان باهم رقابت می‌کنند.

۷۱ شعبه اخذ رای در شهرستان پاوه فرآیند اخذ رای انتخابات‌ را انجام می دهد

فرماندار پاوه گفت: ۷۱ شعبه اخذ رای در شهرستان پاوه فرآیند اخذ رای انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را انجام می‌دهند.

 پرویز ایده‌پور از آمادگی مردم شهرستان پاوه در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: عوامل اجرایی انتخابات در پاوه با ۷۱ شعبه اخذ رأی در خدمت شهروندان هستند تا مردم شریف شهرستان همچون سنوات گذشته حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.