مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ۷۰ مؤسسه قرآنی مردمی استان، برای آگاهی بخشی به مردم و توسعه مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد آماده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: به منظور مشارکت حداکثری آحاد جامعه و به ویژه جامعه قرآنی استان در انتخابات پیش رو، مؤسسات قرآنی می‌توانند از ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیش از پیش بهره گیرند.

او افزود: فعالیت در حوزه مجازی، توفیقی اجباری بود که باید آن را ادامه داد و امیدوارم بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا، کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی، هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بین دستگاه‌های فرهنگی تعامل خوبی ایجاد شده است، ادامه داد: گرچه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و این موضوع در تمام نهاد‌ها به‌ویژه در نهاد‌های فرهنگی آشکار و تأسف برانگیز است، اما در تلاش هستیم با تمام ظرفیت موجود استان، در خدمت فعالیت‌های ارزشمند قرآنی باشیم.


بیشتر بخوانید


طاهری با تشکر از مدیران مؤسسات قرآنی که به‌رغم کمبود‌ها و مشکلات همچنان با نشاط و پایمردی در حوزه قرآن فعالیت دارند، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات خرداد، از مؤسسات قرآن انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت خود برای افزایش مشارکت مردم استفاده کنند.

او بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، «تلاش برای حضور حداکثری» و «آگاه‌سازی آحاد جامعه برای انتخاب درست و اصلح» دو امر مهمی است که در دستور کار مؤسسات قرآنی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.