حجت الاسلام حسینی با تاکید بر حضور پرشور مردم در روز ۲۸ خرداد گفت: انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کشور را از یک پیچ تاریخی عبور می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان در دیدار با جمعی از هنرمندان، شاعران، اصحاب رسانه و مدیران کانون‌های فرهنگی-هنری مسجد شهر و روستا در این شهرستان گفت: ظرفیت بالای اصحاب فرهنگ و هنر و مساجد می‌تواند برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار موثر واقع شود.

او ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، انتخاب ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را از پر اهمیت‌ترین انتخابات‌های چند دهه اخیر عنوان و بیان کرد: بدون شک با انتخاب فردی اصلح و انقلابی بر اساس انتخابات ریاست جمهوری امسال، کشور از یک پیچ تاریخی و مهم عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی اختیارات ریاست‌جمهوری در کشور را بیش از ۹۰ درصد دانست و اظهار داشت: پس لازم است مردم با هوشیاری کامل و توجه به دغدغه ها، برنامه‌ها و اولویت‌های ارائه شده از سوی نامزد‌ها را که در مناظره‌ها و گفتگو‌های آن‌ها صورت گرفت، نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام نمایند.

او تصریح کرد: رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان، خبرنگاران، اصحاب رسانه و متولیان و فعالان فرهنگی هنری شهرستان از پیشگامان و موثرترین اقشار برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات هستند و باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت نظام و کشور بهره برد.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: قدر مسلّم بدانیم که هر رای ما همانند تیری در قلب دشمنان داخل و خارج خواهد بود که با تبلیغات سوء قصد دارند حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را کمرنگ جلوه دهند، اما مردم بصیر و موقعیت شناس ایران اسلامی با حضور در صحنه، دشمنان را منکوب کرده و بدون شک خداوند نیز شرّشان را به خودشان باز خواهد گرداند.

او بیان داشت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز از عوامل مهم پیشرفت و توسعه شهر‌ها هستند و ان شاءالله همگان در حضوری چشمگیر و جدی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با انتخاب افرادی کاردان، انقلابی و سلیم النفس در مسیر ارتقاء بیش از پیش شهرمان گام برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.