دوره ثبت سفارش عرضه «ومدیر» از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۳۰ امروز است و همچنین امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دوره ثبت سفارش عرضه ومدیر از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۳۰ است و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر است.

سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۱۰۰۰ سهم است. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.


  • بیشتر بخوانید

 بازارگردانان چترنجات دارا یکم و پالایش یکم!


ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۲۸۰ و سقف قیمت ۲۹۹ تومان است)، جهت ثبت سفارش امکان‌پذیر است و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست. مشتریان بر خط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارش‌های ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ خواهد بود.

لازم به ذکر است صندوق‌های سرمایه گذاری می‌توانند در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ براساس ساز و کار عملیاتی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش اقدام کنند. همچنین خریداران عرضه اولیه در نماد ومدیر به تعداد تخصیص داده شده در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار