استاندار اصفهان گفت: خادمیاران رضوی با برگزاری غرفه‌های خدمت رضوی در گذرفرهنگی چهارباغ ارمغان آور نشاط اجتماعی و احیاگر عشق رضوی در جامعه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروزبا حضور در گذر چهارباغ و بازدید از هشت غرفه خدمت رضوی با اشاره به اینکه گذر چهارباغ محل تفریحات مردم و گروه‌های مختلف اجتماعی با دیدگاه‌ها و باور‌های فرهنگی اجتماعی مختلف است گفت: حضور خادم یاران آستان علی بن موسی‌الرضا (ع) که ملجا و پناه و مقتدای ما ایرانیان است در گذر فرهنگی چهارباغ و ارائه خدمات به مردم می‌تواند زمینه ترویج فرهنگ علوی و رضوی بین مردم را فراهم کند.

او با تاکید بر اینکه ترویج سبک رضوی یکی از ضروریات جامعه است، گفت: این امر در اعتلای فرهنگی ما مؤثر و مفید است و حضور مردم در چنین فضایی که ایجاد شده می‌تواند حال و هوای امام رضایی را در شهر پراکنده سازد.

استاندار اصفهان با قدردانی از حضور فعال و چشمگیر خادم یاران رضوی در گذر چهار باغ اصفهان در مدت دهه کرامت بیان داشت: در شرایط سخت کرونایی که مردم به دلیل فرهنگ اصیل ایرانی اجتماعی خود به این گونه اجتماعات معنوی نیاز دارند، این برنامه‌ها می‌تواند موجب اشاعه فرهنگ و سبک و سیره زندگی رضوی در بین مردم باشد.

ترویج نشاط اجتماعی با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی
او با بیان اینکه فعالیت خادم یاران رضوی در گذر چهارباغ در فضای مفرح با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت آمیخته شده است، اضافه کرد: این فعالیت‌های خالصانه و معنوی می‌تواند برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان آورد.

رضایی با مشاهده غرفه‌های خدمت رضوی اظهار کرد: در این غرفه‌ها خدمات مشاوره حقوقی و مددکاری خانواده، مشاوره تحصیلی و خدمات سلامت و پزشکی، خدمات اجتماعی و برنامه‌های معنوی و فرهنگی به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

او افزود: چنین برنامه‌های فرهنگی معنوی با عشق به امام رضا (ع) نیاز مبرم جامعه است و حال و هوای امام رضایی و عشق رضوی را در دل‌ها زنده می‌کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار