رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در پیامی از محسن مهرعلیزاده به دلیل کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری به نفع عبدالناصر همتی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در پیامی از محسن مهرعلیزاده به دلیل کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری به نفع عبدالناصر همتی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفهٔ خود می‌دانم از برادر عزیزم، جناب آقای محسن مهرعلیزاده، به عنوان یک هم‌وطن تشکر کنم. انصراف فداکارانهٔ ایشان از نامزدی برای مصالح ایران و ایرانیان و این‌که در جریان رقابت‌های انتخاباتی بعد از حذف‌های وسیع صدای مطالبات اصلاح‌طلبانه شدند در حافظهٔ سیاسی ایران و اصلاحات خواهد ماند و از ایشان نام نیک به یادگار خواهد گذاشت.

اینجانب، بعد از انصراف مسئولیت‌شناسانهٔ ایشان از نامزدی، به برادر گرامی جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی رای خواهم داد، چراکه در اعتراض به صحنه‌آرایی خطرناکی که برای جمهوریت و ایران مخاطره‌آفرین است و برای باز ماندن دریچه‌های تنفس جامعه، رای دادن فرصت‌سازانه را موثرتر از قهر کم‌تاثیر می‌دانم.

با امید
بهزاد نبوی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سارا
۰۹:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
واقعا چی فکر کردین؟ با این افتضاحی که این ۸ سال داشتید هنوز هم انتظار دارین ملت به شما رای بدن؟ خیلی وقت بود منتظر ۲۸ خرداد بودم. مردم رو از زندگی ناامید کردین.
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
این دیگه کیه؟ از گور دراومده؟؟ چرا قیافه اش این شکلی شده؟؟ حداقل تو این فرصت کم باقی ماتده به توبه و دعا می پرداختی.. دیگه برای تو چه اهمیتی داره کی انتخاب میشه؟ نکنه امید گرفتن پست و مقام داری؟ واقعا که؟؟ لعنت به این حب قدرت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
موندم شما اون دنیا چطور میخواید جواب این همه خیانت به ما رو بدید
هشتگ خیلی رودارید
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۱:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه گه الوف لوف خورد گه دانه دانه
آخرین اخبار