مدیرسرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه گفت : شهربازی این شهر از سال ۹۷ به سازمان سرمایه گذاری شهرداری جهت واگذاری به سرمایه گذاران تحویل داده شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خزلی مدیرسرمایه گذاری شهرداری گفت : شهربازی کرمانشاه از سال ۹۴ تا ۹۷ تحویل شهرداری منطقه بوده است و در سال ۹۷ به سازمان سرمایه گذاری شهرداری جهت واگذاری به سرمایه گذاران تحویل داده شد.

او گفت : در این سال در چند نوبت فراخوان سرمایه گذاری داده شد که در نهایت یک سرمایه گذار برای این پروژه انتخاب و قرار بر این شد که این سرمایه گذار با سرمایه گذاری ۴۳ میلیارد تومانی در این مکان یک شهربازی مدرن برای کرمانشاه بسازد.

خزلی افزود: برای شروع کارِ سرمایه گذارجدید، باید شهربازی آماده می‌شد و و وسایل بازی که از مستاجر قبلی به جا مانده بود برداشته می‌شد، اما با توجه به اینکه حکم دادگاه توقیف در محل بود انجام این کار بسیار زمان بر شد.

او افزود: با توجه به حکم توقیف در محل، نه امکان جابجایی وسایل بود و نه استفاده از آنها، بنابراین پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت تا در نهایت وسایل را از محل شهربازی جابجا کرده و به انبار شهرداری منتقل شد.

خزلی ادامه داد: علاوه بر جابجایی وسایل دریاچه موجود درمحوطه شهربازی هم نیاز به لایروبی داشت و با توجه به اینکه ۳۰ سال این دریاچه لایروبی نشده بود برای شروع کار سرمایه گذار جدید این دریاچه هم لایروبی شد.

او افزود: در نهایت بعد از ماه‌ها تلاش بستر کار برای سرمایه گذار جدید فراهم شد و انتظار ما این بود که با سرمایه گذاری ۴۳ میلیارد تومانی دراین پروژه، شهربازی مدرن و به روزی تحویل بگیریم، اما با گذشت چند ماه متوجه شدیم که اصلا کاری در خصوص این پروژه انجام نمی‌شود

خزلی گفت: با پیگیری صورت گرفته متوجه شدیم که سرمایه گذار جدید عملا در پی سوءاستفاده از این پروژه بوده و پارکینگ شهربازی را به فرد دیگری اجاره داده و هیچ اقدام و سرمایه گذاری در خصوص راه اندازی شهربازی و نصب وسایل جدید انجام نداده است.

او گفت: به محض اطلاع از این موضوع، ماجرا را به کمیسیون ماده ۳۸ که بحث رسیدگی به اختلافات است ارجاع دادیم و در نهایت پس از هفت ماه رفت و آمد و پیگیری، حکم به نفع شهرداری صادر و لغو قرارداد سرمایه گذار انجام شد.

خزلی افزود: وقتی هم که برای رفع تصرف اقدام کردیم با مقاومت سرمایه گذار مواجه شدیم و چند نفر در محل شهربازی مستقر شده بودند که مانع ورود نیرو‌های شهرداری شوند که در نهایت با حضور پلیس ساختمان و اجراییات شهرداری توانستیم ورود کرده و رفع تصرف را انجام دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
با سلام چرا در این پروژه از خود مردم استفاده نمیشه که به صورت سهام وسرمایه گذاری خود مردم کرمانشاه ا شهربازی راه اندازی بشه