رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه یزد با چهل و دو میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،سعید دشتی زاد رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: ساختمان جدید پردیس علوم انسانی و اجتماعی و بخش صنعتی ساختمان آفتاب دانشگاه یزد صبح امروز با حضور استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از دانشگاهیان افتتاح شد.

او افزود: ساختمان شماره دو پردیس علوم انسانی و اجتماعی متعلق به دانشکده زبان و ادبیات فارسی با زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع در دوطبقه از محل اعتبار طرح‌های عمرانی دانشگاه با هزینه حدود چهل و دو میلیارد ریال در طول دوسال ساخته و آماده بهره برداری شد.

دشتی زاد ادامه داد: این ساختمان شامل ۳۵ اتاق اداری، ۱۰ کلاس آموزشی، سالن جلسات، اتاق سرور و آبدارخانه است. محوطه سازی این ساختمان نیز به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و هزینه هشت میلیارد ریال از محل اعتبار طرح‌های عمرانی دانشگاه به بهره برداری رسید.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد اظهار کرد: بخش صنعتی و بازسازی‌شده ساختمان آفتاب با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۶ میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی - ابلاغی وزارتخانه از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این مراسم بود.

او افزود: این بخش نیز شامل فضا‌های آماده سازی، طبخ و ارائه غذا، انبار، سردخانه و پشتیبانی و خدمات کارکنان آشپزخانه است.

دشتی زاد ادامه داد: بازدید از روند ساخت و ساز و مقاوم سازی آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه یزد ازدیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.