استاندار خراسان رضوی با حضور در کارگروه سامد به سوال‌های مردم پاسخ داد

استاندار خراسان رضوی با حضور در جلسه کارگروه سامد به سوال‌های مردم به صورت حضوری و تلفنی پاسخ داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلسه کارگروه سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) امروز با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در این جلسه به صورت حضوری و تلفنی به مشکلات مردم پاسخ داد.

محمد رضا پوراسدی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: مسئولین مختلف خراسان رضوی می‌توانند در این کارگروه با دو روش حضوری و تلفنی، با مراجعه کنندگان گفت‌وگو کنند.

او افزود: در این طرح هر دوشنبه مسئولین موظف هستند در محل کار خود به مدت یک ساعت پذیرای مراجعه کنندگان باشند و ما نیز هر هفته با دعوت چند مسئول به استانداری به تماس‌های تلفنی پاسخ می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ما در سال ۹۹، تعداد ۱۸۹ مدیر را به استانداری دعوت کردیم و پاسخگوی ۴۸۲٠ تماس مردمی بودیم و امسال نیز تا به امروز ۴۲ مدیر را به کارگروه سامد دعوت کردیم.

پوراسدی بیان کرد: استاندار خراسان رضوی نیز متناسب با وقتی که دارند خودشان برای رسیدگی به مشکلات مردم در این جلسات حضور پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: افرادی که مشکلاتشان را به صورت حضوری با مسئولین مطرح می‌کنند، دارای مشکلات اساسی در جامعه هستند که این مشکلات با حضور مسئولانی مانند مدیرکل بهزیستی و مدیرکل بنیاد مسکن در استان، بررسی و حل خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.