استاندار کرمان گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم ولایتمدار دیار شهید سلیمانی آمادگی خوبی برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز ۲۸ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: استان کرمان به دلیل زادگاه و مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد توجه بسیاری از مردم دنیا و ایران است.

او ادامه داد: با دیدگاه و نگاهی که سردار شهید سلیمانی به مشارکت در امر خطیر انتخابات داشتند، توقع بیشتری از کرمان وجود دارد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم استان آمادگی خوبی برای مشارکت دارند.

استاندار کرمان از عموم مردم برای مشارکت فعال در انتخابات دعوت کرد و گفت: از مردم درخواست داریم به رغم تنگنا‌ها و دلخوری‌هایی که از وضعیت معیشتی دارند، اما این فرصت را از دست ندهند و از حق خودشان استفاده کنند.

 زینی‌وند تصریح کرد: هر اندازه پرتعدادتر در انتخابات شرکت کنیم و رئیس جمهور منتخب با رای بالاتری باشد، وضعیت ما در فردای انتخابات متفاوت است. حضور پررنگ در انتخابات در رفع مسائل داخلی و چالش‌های بین‌المللی تاثیر به سزایی دارد.

استاندار کرمان اظهار داشت: امیدواریم همانند همه ادوار گذشته خصوصا مردم ولایتمدار کرمان حضور پرنگی داشته و به وظیفه ملی و اسلامی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.