نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور پیامی مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام شعبانی موثقی,نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

در این پیام امام جمعه همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار، آورده است: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهم و تاثیرگذاری در ثبات سیاسی و تقویت مولفه‌های امنیت کشور دارد.

او افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در حال توطئه افکنی برعلیه کشورمان بودند که امروزه هم با تضعیف انتخابات سعی درتخریب این رویداد بزرگ سیاسی کشور دارند که با حضور پرشور مردم این توطئه آنان هم خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: امروز مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی حاکم بر کشور گله‌مند هستند که راه حل برون رفت از این وضعیت و مشکلات جامعه حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب فردی توانمند با برنامه قوی برای حل مشکلات جامعه است.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار