نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

مشارکت بالا در انتخابات، نشان دهنده خرد جمعی است

حجت الاسلام شکری گفت: انتخابات یعنی خبره گزینی و این امر برگرفته از اختیارات انسان است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: برای تمدن بزرگ اسلامی و ایرانی لازم است که مولفه‌هایی در روند تکاملی جامعه مد نظر قرار بگیرند و برای آن ارکانی ببینیم و برای رسیدن به آن ارکان تلاش‌های مضاعف و دست جمعی داشته باشیم.

وی افزود: اگر بنا است جامعه ما به امت واحده برسد، لازمه اش آن است که تک تک افراد جامعه از لحاظ خرد، ارتقا کیفی پیدا کنند و به هم بپیوندند.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین محور‌هایی که نشان دهنده خرد جمعی است، مشارکت برای تحقق ارکان یک نظام است. مشارکت هر چه قدر بالا باشد و هدف متعالی باشد، در رسیدن به هدف موفق‌تر خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید عنوان کرد: اگر هدف این است که ما یک کشور پیشرفته باشیم و از یک تمدن بزرگ برخوردار باشیم، برای این که مردم جهان بدانند ما از خرد جمعی بالایی برخورداریم باید تصمیم جدی خردمندانه دست جمعی برای انتخاب انسانی که بتواند در جایگاه ریاست جمهوری موفق باشد بگیریم.

وی با اشاره به این که هر چه قدر مشارکت بالاتر و انتخاب بهتر باشد، نشان دهنده عاقلانه زندگی کردن ما خواهد بود، گفت: اگر نسبت به سرنوشت جمعی بی توجه باشیم، مطمئن باشید دنیا راجع به ما قضاوت خوبی نخواهد کرد.

حجت الاسلام شکری یادآور شد: دنیا زمانی  به ما قضاوت خوب خواهد داشت که هدف متعالی داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش دست جمعی کنیم. عزت و عظمت ما در گرو حرکت دست جمعی خردمندانه است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همه ملت شریف ایران و کسانی که برای سرنوشت این مملکت دغدغه دارند و برای رفع مشکلات جامعه فکر کرده اند، در انتخابات روز جمعه از آغاز صبح حرکت کنند و رای خود را بدهند. انتخابات یعنی خبره گزینی و این امر برگرفته از اختیارات انسان است.

نماینده، ولی فقیه اظهار کرد:  بدیهی است انسان‌های شریفی، چون خانواده شهدا، ایثارگران، انسان‌هایی که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و آب و خاک این ملت جان داده اند و جانباز شده و آزاده هستند، این‌ها در خط مقدم رای دهندگان جامعه ما خواهند بود و غیر از این هم از این قشر جامعه توقع نخواهد رفت.

حجت الاسلام شکری در پایان گفت: امیدوارم با خرد جمعی، ایرانی بزرگ بسازیم.


بیشتر بخوانید

تداوم راه حضرت زینب (س) به دوش فرزندان شهداست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
"مشارکت بالا در انتخابات، نشان دهنده خرد جمعی است"
آخرین اخبار