سرمربی آینده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص برنامه هایش برای این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا اسلامی سرمربی آینده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط حضورش روی نیمکت تیم پالایش نفت آبادان برای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: من برنامه خودم را به مسئولان باشگاه پالایش نفت آبادان داده ام و مذاکرات اولیه هم انجام شده است، اما جلسه نهایی که قرار است در آن همه چیز نهایی شود و قرارداد به صورت رسمی منعقد شود، به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شده و منتظر هستم بعد از انتخابات جلسه اصلی در باشگاه تشکیل شود و آینده من و باشگاه به صورت رسمی مشخص شود.

او افزود: در جلسه نهایی باید دید اهداف باشگاه به چه شکل است و بودجه باشگاه چگونه است، تا بتوانیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم. در واقع مسائل اصلی باقی مانده که باید در جلسه حضوری بحث و گفت و گو کنیم و به نتیجه برسیم. تیم پالایش آبادان بازیکنان خوبی دارد و چند سال است این بازیکنان در کنار یکدیگر در این تیم بازی کرده‌اند. بعضی از بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند و بعضی‌ها هم قبلا عضو تیم ملی بسکتبال ایران بوده‌اند.

اسلامی درباره حفظ بازیکنان فصل گذشته پالایش نفت آبادان گفت: تلاش می‌کنم بعد از توافق نهایی و رسمی شدن قراردادم با این باشگاه، بازیکنان خود را حفظ کنیم و طبق صحبت‌هایی که با مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان داشتم قرار بر این است که دست به ترکیب تیم نزنیم و فقط در پست‌هایی که ضعف وجود دارد آن‌ها را ترمیم کنیم و بازیکنان خوب و مورد نظر خود را جذب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان حال حاضر پالایش نفت آبادان بخشی از هویت این باشگاه هستند، چرا که چند سال برای این باشگاه زحمت کشیده اند و افتخارات زیادی را برای باشگاه پالایش نفت آبادان به دست آورده اند. به جرأت می‌توانم بگویم نام باشگاه پالایش نفت آبادان و نام بازیکنان حال حاضر در این باشگاه در کنار هم در بسکتبال ایران مطرح است.

او خاطر نشان کرد: برای من، تک تک این بازیکنان قابل احترام هستند و مطمئن هستم که می‌توانیم بازیکنان را حفظ کنیم و فقط در پست‌هایی که لازم باشد بازیکن جذب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار