امام جمعه خرمشهر گفت: انتخابات فرصتی طلایی برای نظر دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور،امام جمعه شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: تعیین سرنوشت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کسی نباید اجازه دهد که دیگران حق او را در اعمال نظرش در انتخاب سرنوشت کشور بگیرند ، همچنین از آنجایی که مردم صاحب اصلی کشور و نظام هستند باید نسبت به حقی که بر گردن آن ها می باشد توجه داشته باشند و خودشان برای آینده ی کشور تصمیم بگیرند.

او انتخابات روز ۲۸ خرداد را فرصتی ناب،طلایی و استثنایی برای شرکت در تصمیم گیری کلان کشور برای انتخاب تعهد،پایبندی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی دانست .

حجت الاسلام عادل پور افزود: آخرین بیانات مقام معظم رهبری در چند روز قبل نحوه ی انتخاب شایسته ترین فرد از میان افراد داوطلب را برای تمام مردم روشن ساخت و آگاهی بخشی نخبگان برای سایر مردم می تواند کمک شایانی به انجام انتخابی درست کند.

امام جمعه شهرستان خرمشهر در پایان توجه به صحبت ها و شعار های نامزدها را برای یک تصمیم گیری خوب در انتخابات پیش رو را کافی ندانست و در نظر گرفتن کارنامه ی عملکرد و میزان استکبارستیزی افراد در سال های پیشین را لازمه ی انتخابی درست خواند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.