فرماندار کوهبنان گفت: امسال انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است؛زیرا دشمنان برای کم رنگ‌کردن حضور مردم از هیچ دسیسه ای دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: تمام مقدمات برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم شده است.

او افزود: پس از آغاز به کار ستاد انتخابات در کشور و حسب ابلاغ وزیر کشور، ستاد انتخابات در کوهبنان نیز فعالیت خود را آغاز کرد و در مرحله اول از بین معتمدین محلی اعضای اصلی و علی البدل هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان انتخاب شدند و کار ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا انجام شد.

سالاری تصریح کرد: پس از اخذ استعلام از مراجع چهارگانه، صلاحیت دواطلبان در هیئت اجرایی بررسی و پس از اخذ نظر هیئت نظارت آگهی داوطلبان واجد شرایط منتشر شد و در ادامه با همکاری معتمدان مردم در هیئت اجرایی اعضای شعب اخذ رای، تعیین شدند.

فرماندار شهرستان کوهبنان بیان داشت: با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت جداگانه، جلسات آموزشی و توجیهی ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان برگزار شد و برای سامان دهی تبلیغات، فضا‌های ویژه‌ای در چند نقطه شهرستان مشخص شد.

سالاری گفت: هم اکنون اقلام، ملزومات و تعرفه‌های مورد نیاز شعب اخذ رای تهیه شده و انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸خرداد آغاز خواهد شد.

او تاکید کرد: ۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مرکز این شهرستان و بخش طغرالجرد پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود.

سالاری افزود: در ۴۲ سال گذشته به طور متوسط هر سال یک انتخابات با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شده که همواره بیانات حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری راهگشا بوده است.

فرماندارشهرستان کوهبنان تصریح کرد: امسال انتخابات از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که دشمنان و بدخواهان برای کم‌رنگ‌کردن حضور مردم از هیچ دسیسه و خباثتی دریغ نکردند.

سالاری بیان داشت: مردم ایران اسلامی با عنایت به وصیت نامه و توصیه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با هر رای تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام خواهند زد و با حضور گسترده خود به جهانیان ثابت می‌کنند که همواره تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند و در همه احوال از نظام و انقلاب خود حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار