مناظره کارشناس آمریکایی و لبنانی درباره حضور ناوگروه ارتش ایران در اقیانوس اطلس + فیلم

دو کارشناس امریکایی و لبنانی درباره حضور ناوگروه ارتش ایران در اقیانوس اطلس، به مناظره پرداختند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دو کارشناس آمریکایی و ایرانی، در رابطه با حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس به مناظره پرداختند.
کارشناس آمریکایی معتقد بود که ایران برای قدرت نمایی به اقیانوس اطلس آمده است، اما کارشناس لبنانی، در پاسخ به سوال او گفت که  وقتی آمریکا در خلیج فارس حضور دارد، نباید به حضور ایران در اقیانوس اطلس اعتراض کند، ایران برای حضور در آب‌های بین‌المللی نیاز به اجازه کسی ندارد.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
خدایی این حد اقتدار ایرانو تو خوابم نمیدیم درود بر نظامیان غیور دروود بر فرمانده کل قوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
طبق کدام قرار داد اقیانوس ها و آب های آزاد بین چند کشور تقسیم بندی شده است که این سه یا چهار کشور هرکاری بخواهند سر جهان بیارند و بقیه فقط نگاه کنند ؟
اصلا آمریکا و دیگران در آبهای قانونی سایر کشور ها غیر از آشوب چکار می کنند ؟ و خلیج فارس را غیر از سوء نیت و ایجاد تنش بین کشور های همسایه چرا عربی می خوانند ؟ دقیقا مثل شیطانی که در کوش عربها متعصب و مفت خور ، می خونه تا منطقه همیشه در تنش باشه ؟ لابد اگر لازم بداندد یه بار می گویند خلیج سعودی ، یه بار می گویند تنگه اماراتی ، عربی ، و اگر چرخ برگشت و تنش زایشون این ور نفع داشت بگویند خلیج ایرانی یا عجمی و . . .
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۲۲:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بابا،عشقمون کشید با این ناوگان جدید و پیشرفته ای که درست کردیم بریم در آبهای آزاد جهان!!! یه چرخی بزنیم،به آمریکا یا کس دیگه ای چه مربوط!! در ضمن خود این امریکای فاسد و فاسق و جهانخوار همه جا نیرو داره،هیچکس اعتراض کرد که تو اینجا چه غلطی میکنی؟؟!! برید بچه ها دست خدا و دعای امام زمان پشت و پناهتون،مردم ایران هم مثل کوه پشتتون ایستاده اند،ممکنه چند نفری یه غلطایی بکنن اما مطمئنم راه بجایی نمیبرن.خلاص.یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به فضل خداوند تبارک و تعالی ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت،انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
نیازی به برخورد امریکا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اگرواقعاً مخاطب قصد هیجان طلبی صرف نداشته باشه وبخواهد ازوقتیکه برای دیدن مناظره میگذاردواقعاً استفاده مفید بکند دروحله اول احتیاج داره که طرفین مناظره، عاقل/آرام .منطقی/سخنورخوب/وبدون سیاست زدگی باشند. دراین برنامه یکی میگه خلیج فارس ( طبق اسناد قدیمی ومعتبر تاریخی ) یکی میگه خلیج عربی!!!؟؟؟ ( طبق تعصبات ونژاد پرستی که متاسفانه ریشه کن نشده) بدیهی است هرکشوری درآبهای آزاد حق تردد دارد تمامممممم. این دیگه سیاست بازی نداره. فروش سلاح که ممنوع نیست ( غیرازسلاحهای کشتارجمعی ) طرف میگه اقیانوس اطلس به طرف آمریکا به نوعی حیات خلوت آمریکاست!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟!!!؟؟؟ اولاً اونجا فقط ایالات متحده قرارندارد وکشورهای آمریکای لاتین هم هستند درثانی اتفاقاً هرکشوری اگر توان دارد باید این مسیر رواینقدر با کشتی های جنگی وسلاحهای مختلف تردد کند تا این توهم ازسر یانکیها بپرد که فکر میکند پ... هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بله