خانواده شهید رئیسعلی دلواری در بیانیه‌ای از مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، خانواده شهید رئیسعلی دلواری از سرداران مبارزه مردم استان بوشهر با استعمار انگلیس از مردم دعوت کردند فردا حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات مظهر مردم سالاری در ایران اسلامی است و ملت ایران همواره در انتخابات‌های مختلف حضوری گسترده و پرشور داشته و ثابت کرده‌اند که در هر زمانی پای این نظام و انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و حاضر نیستند صحنه را خالی کنند.

تاریخ باشکوه ایران پر از روز‌های افتخارآمیزی است که روزی با ایستادگی سرداران مقاومت در مقابل کشور‌های استعماری و استکباری رقم خورده، روزگاری در دفاع مقدس از این سرزمین بوده و روز‌هایی نیز پای صندوق‌های رای رقم خورده است.

در این بیانیه تاکید شده است: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند، «ملت هوشیار ایران، درست در نقطه مقابل خواست دشمن، فعال، پرشور و شعور - و همراه با درک و آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حضور خواهد یافت چرا که انتخابات را آبروی ملی، وسیله‌ای برای افزایش عزت ملی و از جمله شاخص‌های رشد ملی است»، مردم بار دیگر حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار داریم و انتظار می‌رود مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر مظم انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا را اعلام کنند.

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیام‌های بزرگی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارد؛ این حضور حماسی باعث خوشحالی دوست داران نظام و ناامیدی و یاس دشمنان این نظام مقدس می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.