فروش عمارت زوج میلیونری که به دست چارلز منسون کشته شدند+عکس

عمارت زوج میلیونر آمریکایی که به دست خانواده منسون‌ها به قتل رسیدند، به قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی خود فروخته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  عمارت لوکس متعلق به «لنو و رزماری لابیانکا» زوج میلیونر آمریکایی، که در سال ۱۹۶۹ (۱۳۴۸) به دست خانواده منسون‌ها به قتل رسیدند به قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی آن به فروش رسید.

این خانه در قلب هالیوود، لس‌آنجلس آمریکا، واقع شده و قیمت آن ۲.۸ میلیون دلار برآورد شده بود. این عمارت دارای باغ باشکوه، استخر و منظره‌ای دیدنی است. اتاق خواب دو نفره‌ای که در سال ۱۹۲۰ در این عمارت ساخته شد محل قتل این زوج میلیونر و گذشته خونین این خانه لوکس است که بار‌ها مورد پیگرد قانونی و بازرسی قرار گرفته است.

این زوج در سال ۱۹۶۹ به دستور «چارلز منسون» تبهکار آمریکایی و رهبر فرقه «خانواده منسون‌ها» و به دست اعضای این گروه کشته شدند.

هفته جاری خریداری برای این خانه پیدا شد که آن را به قیمت ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار دلار خریداری کرد. این خریدار مرموز که نامش فاش نشد خرید خانه را روز سه‌شنبه هفته جاری نهایی کرد.

در کالیفرنیا قانون خریداری خانه، ذکر کردن قتل در آن تا سه سال گذشته است و پرونده‌های پیش از آن در معامله نام برده نمی‌شوند.

فروش عمارت زوج میلیونری که به دست چارلز منسون کشته شدند

فرقه خانواده منسون‌ها در دهه ۷۰ میلادی دست به قتل‌های زنجیره‌ای زدند و چارلز منسون در آن زمان به دلیل قتل «شارون تیت» بازیگر و همسر کارگردان معروف «رومن پولانسکی» و همچنین قتل این زوج میلیونر محاکمه و روانه زندان شد.

منسون و پیروانش طی دو شب در ماه اوت ۱۹۶۹ (مرداد ۱۳۴۸) هفت نفر را به ضرب چاقو یا گلوله کشتند. در دوره‌ای که «خانواده منسون‌ها» در حال شکل‌گیری بود، چارلز شخصی بیکار بود که به‌عنوان یک مجرم سابقه‌دار نیمی از عمر خود را در کانون‌های اصلاح و تأدیب گذرانده بود. پیش از قتل‌ها او عضوی از یک گروه موسیقی در لس‌آنجلس بود. از چارلز منسون تا به امروز چند آلبوم و تک‌آهنگ منتشر شده که تعدادی از آثارش قبل از محکومیتش ضبط شده‌اند.

در نوامبر ۲۰۱۴ (آبان ۱۳۹۳) زمانیکه منسون ۸۰ سال داشت زنی ۲۶ ساله اعلام کرد قصد دارد با منسون که آن زمان در زندان بود ازدواج کند. او حتی به شهر «کورکوران» در ایالت کالیفرنیا نقل مکان کرد تا به زندانی که منسون در آن محبوس بود نزدیک باشد. اما بعد از مدتی این ازدواج منتفی شد، زیرا منسون دلیل این زن برای ازدواج را استفاده از جسد او بعد از مرگش به عنوان یک جاذبه توریستی و کسب درآمد ارزیابی کرده بود.

در سال ۱۹۷۲ (۱۳۵۱) زمانیکه «لایحه حذف مجازات اعدام» از سوی دولت آمریکا تصویب شد، حکم اعدام منسون به حبس ابد تغییر کرد. او در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) درخواست عفو کرد که رد شد. این دوازدهمین بار بود که او خواستار آزادی می‌شد. بار آینده که او می‌توانست درخواست عفو دهد سال ۲۰۲۷ (۱۴۰۶) بود، اما در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷ (آبان ۱۳۹۶) در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار