امام جمعه، نماینده مردم اسدآباد در مجلس و فرماندار شهرستان در بیانیه‌ای مشترک از مردم اسدآباد برای مشارکت پرشور درانتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد امام جمعه ، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و سعید کتابی فرماندار  بیانیه ای مشترک برای دعوت از مردم دیار سیدجمال الدین برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است.

 حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

با تعظیم و تکریم بر ملت سربلند ایران اسلامی بویژه مردمان دیارسیدجمال الدین اسدآبادی که خود را برای حضوری دشمن شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است، دعوت می‌کنیم با حماسه حضورخود در پای صندوق های رای بار دیگر شرنگ شکست را بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی چشانده و حضور پررنگ خود را با شور و مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات بیست و هشت خرداد به رخ جهانیان بکشانند و بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت کنند و به جهانیان بفهمانند که ملت ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان هنوز هم حافظ نظام و آرمان های والای امام راحل ، شهدا و رهبری هستند و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و راه امام راحل ،شهدا و سردار شهید سلیمانی های والا مقام همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ان شالله همگی فردا پای صندوق های رای حضوری پر شور و دشمن شکن داشته باشیم
آخرین اخبار