استاندار اصفهان گفت: تمام متولیان امر و دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات در استان اصفهان برای فردا آمادگی صددرصد دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان گفت: وزارت کشور به صورت کل و استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در استان اصفهان مسئولیت مهم برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و این موضوع در این استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات سالم نداریم خاطرنشان کرد: همه وسایل و امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

استاندار اصفهان در پاسخ به این پرسش که شیوه نامه های بهداشتی و موارد پیشگیرانه از همه گیری کووید-۱۹ در روز انتخابات چگونه خواهد بود اظهارکرد: با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور تمهیدات لازم از جمله تامین اقلام و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز اتخاذ شده است و از رای دهندگان تقاضا داریم با ماسک وارد شعب اخذ رای شوند.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه با هدف حفظ سلامتی مردم، ثبت اثر انگشت در این دوره نخواهیم داشت ادامه داد: همراه داشتن خودکار شخصی و استفاده از آن خطر احتمالی شیوع ویروس را به حداقل می‌رساند.

او با تاکید بر اینکه حضور پرشور، آگاهانه و گسترده هم استانی‌ها برگ زرین دیگری در صفحه افتخارات به جا خواهد گذاشت گفت: مردم این خطه همواره در همه صحنه‌ها پیشگام بوده اند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: حضور فراگیر رای دهندگان سبب حفظ نظام و انقلاب می‌شود و جمهوریت را ثابت خواهد کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.