شریفی نژاد گفت: با هدف مقابله با گران فروشی و تخلفات از ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا شریفی نژاد با بیان اینکه ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، ابراز داشت: طی این بازرسی‌ها یک هزار و ۷۱۸ مورد پرونده تخلف صنفی تنظیم شده است.

وی افزود: این تخلفات شامل گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و غیره می‌باشد که پرونده این تخلفات به ارزش ریالی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تنظیم و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره بار با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط در سطح استان اجرا شده است، بیان کرد: بازار کالاهای اساسی به خصوص مرغ و تخم مرغ و روغن در استان رضایت بخش است.

تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه هشت هزار تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد، شکر و قند در سال جاری به استان اختصاص داده شده است و بیش از سه هزار تن کالا در حال توزیع است، گفت: به منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح‌های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره بار با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: صنعت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.