مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: از ابتدای امسال ۱۰۶ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی این شهرستان تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ارجاع شد.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف به همراه اداره صنعت، معدن و تجارت و بهداشت محیط حرفه‌ای در قالب گشت‌های مشترک توانستند از ابتدای امسال، از واحد‌های صنفی مختلف سطح شهر و روستا، ۸۴۳ مورد بازرسی را انجام دهند.

شریف زاده با بیان اینکه در این مدت ۱۰۶ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد، افزود: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده که شامل تخلفات از جمله گران فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است.

او عنوان کرد: در همین مدت ۴۱ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان توسط شهروندان گزارش شده است.

این مقام مسئول از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.