نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، حضور پر شور در انتخابات را به مثابه اثبات وفاداری به راه و خون شهید سلیمانی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری صبح جمعه ۲۸ خردادماه در حاشیه فرآیند رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران، گفت: حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که "امانت‌ها را به اهل بسپارید" و چه امانتی بالاتر از امانت ریاست جمهوری.

او همچنین با بیان اینکه انتخاب اولین مقام اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در برابر خون شهدا و شهید سلیمانی ملکف و مسئولیم، لذا رای دادن یعنی لبیک به شهید سلیمانی و نه به داعش، نه به آمریکا، نه به اسرائیل و نه به همه کینه ورزان.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که شرکت پرشور در انتخابات موجب ارتقا و افزایش اقتدار، امنیت، عمران، آبادی و آرامش کشور می‌شود.

آیت‌الله کلانتری افزود: حضور کم رنگ در انتخابات، ضرر‌های متوجه کشور خواهد کرد که از جمله آنها؛ تضعیف امنیت کشور، وسوسه شدن دشمنان برای حمله به ایران و ترور دانشمندان، کم رنگ شدن مبارزه با فساد و از بین رفتن نشاط بین مردم است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار