نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

شرکت در انتخابات حق الناس و فریضه الهی و انسانی است

آیت‌الله کعبی گفت: شرکت در انتخابات حق الناس و فریضه الهی و انسانی است و می‌توانیم با انتخاب درست در آبادانی کشور و حل مشکلات آن سهیم باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فردا گفت: شرکت در انتخابات نشانه فرهنگ بالای شهروندی و یک حرکت متمدنانه و نشانه ارتقای سطح آگاهی و هوشمندی است.

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق الناس و فریضه الهی و انسانی است و با انتخاب درست خود در ساخت کشور و آبادانی ایران و حل مشکلات خود سهیم باشیم، افزود: رای دادن امتداد مکتب شهید سلیمانی و آسان‌ترین و پرفایده‌ترین کار برای ساخت ایران اسلامی است و برگ رای نیز کارت اعتبار ملی بوده که کار ویژه آن، امنیت، عزت و اقتدار ملی است.

آیت‌الله کعبی اظهار داشت: من از ملت ایران و خوزستانی‌های ولایتمدار، انقلابی و فداکار استدعا دارم که با حضور در انتخابات، خلق حماسه حداکثری داشته باشند و به عنوان یک واجب عینی و یک واجب فوری برای یک روز، آن را انجام دهند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار