محمدحیدری مردم شریف شهرستان خرمشهر را به حضورحداکثری درانتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت:ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود درانـتخابات، خدمتگزاران این نظام مقدس را با رأی خود برگزیده وسرنوشت خویش را تعیین کرده اند.

او افزود:مسئله انتخابات یک حق است و این حق را قانون اساسی جمهوری اسلامی به مردم عطا کرده لذا مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای از حق خود برای تعیین سرنوشت  و اداره مطلوب جامعه استفاده نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر تصری کرد:همه واجدین شرایط باید از این حق انتخاب به درستی استفاده نمایند و وکلای متعهد و انقلابی با روحیه مردم‌داری و خدمت‌گزاری انتخاب نموده تا درچهارسال آینده شاهد تغییر، تحول، پویایی و رفع مشکلات مردم درهمه زمینه ها وعرصه های بین‌المللی و داخلی باشیم.

حیدری گفت:ستاد انتخابات شهرستان خرمشهرتمامی تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری و درعین حال، توأم با امنیت کامل و با درنظرگرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم نموده است.

اواضافه کرد: ازمردم ولایتمدار، و شریف شهرستان خرمشهر به ویژه عشایرغیور، بازاریان، اصناف، فرهنگیان، جوانان، بانوان و کلیه اقشار مختلف دعوت می نمایم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضورحماسی خود در پای صندوق های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد، موجب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.