دعوت هنرمندان مراغه از مردم برای شرکت در انتخابات

جامعه فرهنگی و هنری مراغه با صدور بیانیه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این بیانیه  آمده است: ایران و ایرانی در مبارزه با پلشتی‌ها و زشتی‌ها رشد می‌یابد و مردانگی و غیرت را در نبرد‌ها به رخ حریف کشیده و در اوج ناباوری دشمنان، پرچم سه رنگ و زیبای خود را بر تارک تاریخ بر می‌افرازد؛ بگونه‌ای که تحسین دشمنانش را نیز برمی‌انگیزد.

اینک در این روز‌های بسیار حساس از تاریخ پرافتخارش که نشان از صد‌ها هزار شهید گلگون کفن دارد، این مردم ایستاده در طوفان‌ها، یکبار دیگر بدون توجه به یاوه‌گویی‌های دشمنان آن‌سوی مرز‌ها و ناآگاهان داخل با تاسی از رهبر و مرادخود حضرت امام خامنه‌ای می‌روند تا با خلق یک حماسه بی‌نظیر از این آزمون بزرگ الهی سربلند و پیروز بیرون آیند.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از هنرمندان شهر هنرپرور مراغه با مباهات به تاریخ درخشان فرهنگ و هنر دیار خود، دوشادوش هموطنان عزیزتر از جانمان در این میدان کارزار حضور خواهیم داشت و آگاهانه در روز ۲۸ خرداد۱۴۰۰ در خلق این حماسه سهیم خواهیم شد.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا طی روز جمعه، ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و هریک از مسئولان و رهبران فکری جامعه از زاویه نگاه خود، ملت را به حضور در پای صندوق رای دعوت می‌کنند.

مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.