فردا صورت می گیرد؛

انعکاس حماسه حضور مردم خراسان جنوبی در انتخابات با همکاری ۵۰۰ نیروی صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از آماده باش ۵۰۰ نیرو برای انعکاس حضور مردم پای صندوق‌های رأی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: اقدامات مربوط به برگزاری انتخابات تقریبا از آبان ماه پارسال آغاز شده و آنچه فردا به تصویر کشیده می‌شود مربوط به روز نهایی این اقدامات است.

او با اشاره به این که تکمیل کننده همه‌ این اقدامات حماسه حضور مردم پای صندوق‌های رأی است افزود: فردا حدود ۵۰۰ نفر از همکاران در واحد‌های مختلف تولیدی، پخش، خبر، حوزه‌های صدا، سیما، فنی، نظارت و ارزیابی آماده باش هستند تا انعکاس دهنده حضور پرشور مردم خراسان جنوبی پای صندوق‌های رأی باشند.

آینه دار با اشاره به این که شروع رأی گیری از ساعت ۷ صبح است اظهار کرد: فردا همکاران صدا و سیمای استان از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه‌ سیما برنامه‌ تلویزیونی انتخاب مردم و در حوزه‌ صدا برنامه‌ رادیویی جشن ملی پخش می‌شود.

او ادامه داد: فردا برای اولین بار، حضور مردم پای صندوق‌های رأی علاوه بر مرکز و ۱۱ شهرستان استان در بعضی شعب روستایی به صورت زنده به تصویر کشیده می‌شود.

آینه دار گفت: فردا دو استودیوی تلویزیونی در مرکز، دو استودیوی رادیویی در رادیو و چندین استودیوی سیار در شهرستان‌ها و مرکز استان فعال خواهند بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردا حدود ۷۰ خبرنگار اخبار مربوط به انتخابات را پوشش می‌دهند.

او با اشاره به این که ۸ تیم ثابت و سیار در شعب مختلف سطح استان فعال هستند ادامه داد: برای انعکاس اخبار مهم فردا در فضای مجازی تیم‌های متعددی سازماندهی شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.