موهبتی گفت: مردم برای خنثی کردن طمع‌ورزی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات باید داشته و در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: انتخابات نه تعطیل‌بردار بوده و نه تاخیرپذیر و چهار رکن اساسی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در آن دارای اهمیت است.

او با بیان اینکه ۲ رکن سلامت و امنیت در انتخابات و تمهیدات لازم مربوط به قبل از برگزاری این رویداد و در زمان برگزاری آن پیش‌بینی شده است افزود: در حوزه رقابت و مشارکت نیز تلاش شده که سلیقه‌ها در سطح سیستان و بلوچستان و در بخش‌های شهر و روستا در نظر گرفته و داوطلبان مورد نظر خودشان را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قهر با صندوق رای ظلم به سرنوشت خود و کشور خواهد بود ازینرو مشارکت حداکثری آحاد جامعه ضروری و وظیفه همگان است.

او  با دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات افزود: آنچه از دست ما برمی‌آید این است که تلاشمان را بکنیم تا مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند.

موهبتی با بیان اینکه در بین استان‌های کشور بالاترین صلاحیت‌ها در سیستان و بلوچستان انجام شده و در این رابطه بین استان‌های کشور وضعیت خوبی را داریم اظهارداشت: مردم تعیین سرنوشت خودشان را با رای دادن و حضور در عرصه انتخابات تعیین خواهند کرد و با این حضور در کشور نقش‌آفرین هستند.

او  با بیان اینکه ۱۴ درصد در روستاها و ۱۷ درصد در شهرها افزایش مشارکت در ثبت‌نام داوطلبان برای سیستان و بلوچستان بوده تاکید کرد: امیداوریم در روز انتخابات در حوزه مشارکت رتبه نخست را در میان استان‌های کشور داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شوراهای شهر و روستا با انتخاب مردم می‌توانند عملکر خوبی داشته و دهیاران و شهرداران خوب و با عملکرد مناسب انتخاب کنند تا فضای عمومی بهتری در شهر و روستا برای مردم فراهم شود.

او  با اشاره به اهمیت انتخاب ریاست جمهوری تصریح کرد: هر چه رییس جمهوری رای بیشتری بیاورد و مشارکت مردم در انتخابش بالاتر باشد قطعا در دوران خدمتش نقش‌آفرین در جهت اجرای اهداف و برنامه‌ها خواهد بود.

موهبتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب کار فراوان و غیرقابل شمارش انجام داده گفت: انتظار داریم فردا مردم این استان و کشور در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار