یک کاربر افغانستانی توئیتی را در مورد انتخابات خطاب به مردم ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعاتی پیش در سراسر کشور آغاز شد. در حالی که بیشتر مردم کشورمان قصد حضور و مشارکت در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز را دارند شاید برخی هموطنان به دلایل مختلف هنوز در مورد شرکت در این انتخابات تصمیم گیری نکرده اند.

شرکت کردن یا شرکت نکردن در انتخابات ایران امری است اختیاری، اما همه هموطنان می‌دانند که حضور در انتخابات پیامی است محکم به دشمنان قسم خورده این آب و خاک که سودای تضعیف حاکمیت ملی و تجزیه ایران عزیز را در سر می‌پرورانند.


بیشتر بخوانید


فراموش نکنیم در همین کشور همسایه ما، مردمان افغانستان به جرم شرکت در انتخابات توسط طالبان مورد شکنجه و آزار قرار می‌گیرند. با این حال آن‌ها هنوز چشم امید به آبادانی و پیشرفت کشور خود دوخته اند و با وجود شکنجه و حتی به بهای از دست دادن عضوی از بدن خود در انتخابات شرکت می‌کنند.

توئیتی که یک کاربر افغانستانی خطاب به مردم ایران منتشر کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این کاربر با یادآوری شکنجه و نقص عضو شدنش به دلیل شرکت در انتخابات توسط طالبان خطاب به مردم ایران نوشت که شکنجه طالبان هرگز نمی‌تواند موجب ترس او شده و او را از حضور در انتخابات کشورش دلسرد کند.

 کاربر افغانستانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار