به منظور تحقق برنامه کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌های درمانی سازمان بیمه سلامت، چاپ دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت در کلیه صندوق‌های بیمه‌ای از تیرماه ۱۴۰۰ متوقف می‌شود.

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه برنامه کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌های درمانی سازمان بیمه سلامت در حال اجرا است، گفت: در اجرای این برنامه، چاپ دفترچه های بیمه سلامت در صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت ماه و در صندوق روستائیان و عشایر از ابتدای خردادماه امسال متوقف شد.

او افزود: مطابق با برنامه سازمانی و برای تحقق این برنامه، چاپ دفترچه های بیمه سلامت در صندوق‌های بیمه‌ای کارکنان دولت و سایر اقشار سازمان بیمه سلامت نیز از ابتدای تیرماه امسال متوقف خواهد شد.

اربابی ادامه داد: بیمه شدگان این صندوق‌ها که اوراق دفترچه های آنها به پایان رسیده باشد، با داشتن کد ملی می‌توانند از خدمات درمانی مورد نیاز خود از طریق نسخه الکترونیک بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی تصریح کرد: استفاده از اوراق موجود در کلیه دفترچه‌های بیمه صندوق‌های مختلف سازمان بیمه سلامت در صورت داشتن اعتبار، تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ مقدور و پس از آن خدمات فقط به صورت درج نسخه الکترونیک قابل ارائه خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.