حاجی میرزایی گفت: انتخابات یکی از تاثیر گذار‌ترین پدیده‌های اجتماعی ما هم از حیث قلمرو تاثیر و هم از جهت اینکه همه مردم و همه شئون آن‌ها را در بر می‌گیرد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پس از حضور در انتخابات در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت انتخابات گفت: این انتخابات هم مانند ادوار گذشته با شکوه و با بهترین خیر‌ها برای مردم ما به انجام خواهد رسید.

او ادامه داد: از سوی دیگر ما با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی‌ها رو به رو هستیم که عمده این‌ها دانش اموزان ما هستند دانش اآموزان ما با انتخابات به خوبی اشنا هستند و در همین سال گذشته انتخابات مجلس دانس آموزی را برگزار کردیم و بیش از ۱ میلیون از دانش آموزان در انتخابات هم کلاسی‌های خود به عنوان مجلس دانش آموزی شرکت کرده و ما الان یک مجلس دانش آموزی ملی در سطح کشور و هر استان داریم. پس دانش آموزان با این اقدام مهم آشنا هستند و انشالله با حضور با شکوه در پای صندوق‌های این نقش باشگوه را در صحنه ملی هم ایفا کنند.

وی افزود: انتخابات یکی از تاثیر گذار‌ترین پدیده‌های اجتماعی ما هم از حیث قلمرو تاثیر و هم از جهت اینکه همه مردم و همه شئون آن‌ها را در بر می‌گیرد. عمق این تاثیر گزاری بسیار زیاد است و ما با این انتخاب برای ۴ سال سکان اداره کشور را به دست فردی می‌دهیم که باید تصویر آینده کشورمان را بسازد بنابراین بسیار مهم است. انشالله این انتخابات هم مانند سایر انتخابات‌ها با حضور ملت ایران برگز زیرینی در کارنامه ملت ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
رای ما دکتر محسن رضایی
آخرین اخبار