۲۹ هزار نفر اجرای انتخابات در استان همدان را برعهده دارند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۲۹ هزار نفر اجرای انتخابات در استان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی آزاد بخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد حضور گسترده مردم از ابتدای ساعات آغازین رأی گیری در صندوق‌های رأی بودیم، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ یک رخداد بسیار مهم است چراکه استکبار جهانی با همراهی صهیونیست‌ها و گروه‌های ضد انقلاب و رژیم‌های مرتجع منطقه تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم به کار بستند تا مشارکت حداکثری محقق نشود.

او افزود: البته دشمن غافل از این هستند که مردم ایران با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری آماده‌اند تا با یک نقش آفرینی موثر دیگر پاسخ محکمی به بدخواهان کشور بدهند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ستاد انتخابات به منظور سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده است افزود: امروز بستر یک انتخابات امن، سالم و بیطرفانه در استان فراهم است تا مردم بتوانند با حضور خود حماسه‌ای دیگر را شکل دهند.

آزاد بخت با بیان اینکه خوشبختانه برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند همکاری و تعامل خوبی با هیئت‌های نظارت انجام شد، گفت: در استان همدان ۲۹ هزار نفر اجرای انتخابات را بر عهده دارند و همه فرمانداران در شهرستان‌های استان امکانات لازم را فراهم و از ساعات آغازین امروزی صندوق‌های شعب رأی آماده دریافت رأی مردم هستند.

او با بیان اینکه تنها در دو حوزه رأی‌گیری استان همدان اختلال وجود داشت به سرعت برطرف شد ادامه داد: در مجموع اگر مشکلی در روند اخذ رای الکترونیکی ایجاد شود پیش‌بینی شده که رای گیری دستی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به این که برخی افراد هستند که خواسته یا ناخواسته می‌خواهند از وجود مشکل بگویند ادامه داد: خوشبختانه در روند اخذ رأی‌گیری هیچ مشکلی وجود ندارد و فرآیند آن به خوبی در حال انجام است.

آزاد بخت با بیان اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور مسؤولان در برگزاری یک انتخابات باشکوه بودند گفت: امروز مردم استان قبل از ساعت هفت صبح در صندوق‌های رأی گیری حاضر بودند و این نشانگر وظیفه‌شناسی مردم، تقویت اقتدار ملی و تبعیت از ولایت است.

او با اشاره به اینکه با این نوع حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد اظهار کرد: باید تشکری صمیمانه از مردم داشته باشیم که همواره هر جا به حضور آن‌ها نیاز بوده به بهترین شکل ممکن حاضر شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: در این دوره از انتخابات ۳۰ درصد بیش از دوره قبل پیش بینی تعرفه شده و هیچ مشکلی در این حوزه به وجود نخواهد آمد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.