در این مطلب به روایتی از سر لشکر شهید حجازی درباره حضور پر رنگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه انتخابات ایران اشاره می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر کسی است که به وطن پرستی حاج قاسم سلیمانی و پایبندی و وفاداری او به آرمان‌های انقلاب اسلامی اقرار و اعتراف نداشته باشد. حاج قاسم در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان ایرانی از ناموس و وطن خود دفاع کرد و رویای شوم صدام و صدامیان در ضمیمه کردن حتی یک وجب از خاک میهن را به خواب آشفته تبدیل کرد.

شهید سلیمانی شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی خود می دانست. در یکی از روایت‌هایی که از سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی در مورد این شهید والامقام (حاج قاسم سلیمانی) نقل شده آمده است: «برای اینکه مکتب شهیدسلیمانی را بشناسید باید به برگ‌های شناسنامه‌ی او نگاه کنید. در شناسنامه‌ی حاج قاسم جای خالی برای مهر زدن نبود؛ او اصرار بر شرکت در همه‌ی انتخابات‌ها داشت.»

شناسنامه حاج قاسم


بیشتر بخوانید

توئیت احساسی یک کاربر افغانستانی خطاب به مردم ایران


گفتنی است، در حالی که آمریکایی‌ها با طرح نقشه‌ای شیطانی و ایجاد گروه‌های تروریستی و به مبارزه با آن‌ها قصد حمله و نابودی هفت کشور در آفریقا و خاورمیانه از جمله ایران را داشتند حاج قاسم این بار نیز پوتین به پا کرد و با نابودکردن داعش یک بار دیگر نیز این خواب خوش دشمنان قسم خورده ایران را کابوس تبدیل کرد تا وطن دوستی و پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب را در عمل ثابت کند. او در جریان وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل خوزستان نیز همیشه در کنار مردم بود و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.