هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: با کاهش سرعت وزش باد، ارتفاع موج از عصر امروز کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده کاهش سرعت وزش باد‌های شمال غربی و همچنین ارتفاع موج دریا در سواحل استان از عصر امروز است، اما در فاصله از ساحل در برخی از ساعات امشب تا فردا با افزایش سرعت باد، دریا تا حدودی متلاطم می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین پیش بینی می‌شود در هفته پیش رو در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام می‌باشد و با وزش باد‌های جنوبی، رطوبت هوا نیز در سطح استان بطور نسبی افزایش یابد.

او ادامه داد: آسمان استان تا فردا بیشتر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گردوغبار و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا غربی گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و از امشب ۸ تا ۳۲ و در فراساحل گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

انصاری بیان کرد: ارتفاع موج هم امروز  ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر است که از امشب به ۶۰ تا ۱۲۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۵۶ بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۳۲، مد دوم ساعت ۱۴:۰۲ و جزر دوم ساعت ۲۱:۱۶ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.