استاندار مرکزی گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند به سرنوشتشان حساس هستند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه حاج تقوی اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با این حضور خوب در انتخابات تا کنون خاطره شیرین انقلاب مردم عزیزمان درمدت ۴۳ سال تکرار شد و مردم نشان دادند که به سرنوشت خودشان حساس هستند.

آقازاده افزود: من از ساعت ۷ امروز صبح آنلاین در جریان رای گیری بودم و به رغم همه پیش بینی‌ها و تلاش‌های بدخواهان ملت ایران برای کاهش حضور ملت در انتخابات حضور مردم بسیار بسیار امیدوارکننده است.

او ادامه داد: این در حالی که انتخابات امسال از ساعت ۷ صبح شروع شد، اما مردم احساس مسئولیت کردند و از ساعت قبل از رای گیری در شعب حضور یافتند که حتی برخی از صندوق‌ها به دلیل طی فرآیند مکانیزاسیون هنوز آماده نبود.

استاندار مرکزی بیان کرد: فکر می‌کنم مانند دوره‌های گذشته در ساعت بعد از ظهر و ساعات پایان رای گیری شاهد استقبال و تمایل بیشتر مردم عزیزمان باشیم.

او ادامه داد: این انتخابات برای مدت ۴ سال سرنوشت کشور را در زمینه مدیریت اجرایی کشور و مدیریت شورا‌های شهر و روستا‌ها رقم می‌زند و
به دلیل احترام به مردم، قانون و قانون اساسی همه باید به گروه منتخب احترام بگذارند.

آقازاده تصریح کرد: هر کسی که در شورا‌ها، ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور انتخاب می‌شود حتماً مورد احترام همه مردم و همه گروه‌ها هست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.