در این گزارش به توصیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دریاره حضور پرشور در انتخابات ایران اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم بزرگ ایران، حماسه‌های درخشان زیادی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آفریده اند به طوری که با پیشرفت در ابعاد مختلف کشور لرزه به اندام دشمنان قسم خورده نظام می‌افتد. اقشار مختلف کشور همواره الگو‌هایی برای خود در امور گوناگون زندگی برمی‌گزینند که یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های اسلام و جهان سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است که در تمام عرصه‌های جهانی حضوری پر رنگ و فعال داشتند. 28 خردادماه 1400 برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ایران رقم خواهد خورد و انتخابات ریاست جمهوری تجلی اراده ملت و نشان دهنده پیوند دیرینه نظام و مردم در شهر های مختلف برگزار خواهد شد.

 سردار حاج قاسم سلیمانی

به هر حال با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری و توصیه شهید قاسم سلیمانی مبنی بر اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور در سال های آینده، مردم شریف ایران در راستای انجام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور قدرتمندانه و با شکوه خود خار چشم دشمنان خواهند شد.

در ادامه ویدئویی از این شهید بزرگوار را مشاهده می‌کنید که در آن سردار سلیمانی توصیه‌ای در رابطه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای به ملت می‌کنند:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
حاجی خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده. جای شما همیشه در قلب های ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
شهیدان زنده اند الله اکبر
آخرین اخبار