مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت:مشکل امنیتی تا کنون در زمان برگزاری انتخابات نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید شمس الدینی ،مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در نشست خبری با حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام اینکه در حوزه امنیت تامین امنیت عمومی و مکان‌های شعب اخذ رأی مد نظر است گفت:از اسفندماه ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است تا انتخابات امنی برای مردم رقم بخورد.

او افزود: تا پایان انتخابات  شورای تامین امنیت انتخابات در تمام شهرستان ها به فعالیت خود ادامه می دهد و امنیت انتخابات را تامین می‌کنند.

شمس الدینی تصریح کرد:شب گذشته ساختمان شورای اسلامی ریحان شهر زرند به آتش کشیده شده و مجرم این اقدام در حال شناسایی است که انگیزه شان از این اقدام رد صلاحیت یکی از کاندید‌اها بوده است.

شمس الدینی بیان کرد:خبرنگار‌های خارجی با مجوز در حوزه‌های انتخابات شرکت داشتند از جمله شبکه المیادین با حضور در گلزار شهدای کرمان برنامه زنده پخش می کردند.

او گفت: بالغ بر ده هزار نفر برای امنیت انتخابات استان در نظر گرفته شده اند که بیشترین همکاری را نیروی انتظامی و بخشی از آن به همت نیرو‌های بسیجی و ارتش تامین شده است.

شمس الدینی افزود:مشکل امنیتی تا کنون نداشته ایم به صورت موردی شاید رقیبی در بعضی مناطق پوستری را پاره کند که موضوعی سطحی است و برای امنیت انتخابات در زمان شب بحث روشنایی به طور کامل در محل شعب اخذ رأی برقرار است و پایش تصویری صورت می گیرد.

تاج الدین صالحیان رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمان هم گفت:هیات بازرسی در اسفندماه تشکیل شده است و در تمام شهرستان‌ها بازرس وجود دارد که در شهرستان‌های کرمان ۶ بازرس ویژه، رفسنجان ۲، جیرفت ۳ ، بم ۲  و جنوب ۴ بازرس وجود دارد.

صالحیان با تسلیت به خانواده علی بهزادی گودری از بازرسان انتخابات گفت:علی بهزادی صبح امروز در حین رفتن به شعب اخذ رای در شهرستان بردسیر تصادف و فوت کرده است که استاندار کرمان هماهنگ کرده اند تا حق و بیمه وی به خانواده اش پرداخت شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.