در ادامه مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی کرواسی و جمهوری چک به تساوی دست یافتند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) و از گروه  D این رقابت‌ها، تیم‌های ملی کرواسی و جمهوری چک از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.

ترکیب کرواسی:

لیواکوویچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، گواردیول، مودریچ، کواچیچ، پریشیچ، کراماریچ، برکالو و ربیچ.

ترکیب جمهوری چک:

واچلیک، سوفال، چلوتسکا، کالاس، بوریل، هولش، سوچک، ماسوپوست، داریدا، یانکتو و شیک.

دقایق حساس بازی:

یاروسلاو شیلهاوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک بازیکنان خود را با یک تغییر در تیمی که اسکاتلند را در بازی اول شکست داد، روانه میدان کرد. او هولز را به جای کرال در خط میانی به بازی گرفت.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی نیز در تیم خود ۲ تغییر داشت. لاورن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو به بازی آمد و برکالو نیز در ترکیب اصلی به جای بروزوویچ وارد میدان شد.

دقیقه ۲: جمهوری چک بازی را خیلی خوب شروع کرد و در همان ابتدای بازی شوتی را روانه دروازه کرواسی کرد که مدافع این تیم خود را در مسیر توپ قرار داد و مانع باز شدن دروازه شد.

در دقیقه ۴ کرنری نصیب چک شد که ضربه سر سوچک روی دروازه کرواسی فرود آمد.

دقیقه ۱۰: ضربه آزادی پشت محوطه جریمه جمهوری چک، نصیب کرواسی شد که مودریچ توپ را به لاورن سپرد. ضربه لاورن گرچه از دیوار دفاعی عبور کرد، اما دروازه بان چک را دچار دردسر نکرد.

دقیقه ۱۸: سانتر کوتاه و خطرناک یانکتو روی دروازه کرواسی به شیک رسید، اما ضربه مهام چک روی پایش جور نشد و لیواکوویچ به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: مدافع جمهوری چک پاس رو به عقبی برای دروازه بان این تیم فرستاد و این دروازه بان در حالی که قصد داشت توپ را دور کند، ربیچ مهاجم کرواسی مانع دفع کامل توپ شد، اما از خوش‌شانسی واچلیک توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: در این دقایق کرواسی بهتر از چک بازی می‌کرد. سانتر مواج ورسالیکو به محوطه شش قدم برای ربیچ انجام شد، اما واچلیک به خوبی از دروازه بیرون آمد و توپ را جمع کرد.

دقیقه ۳۳: شیک مهاجم تیم چک در برخورد با لاورن دچار مصدومیت شد و تیم پزشکی بلافاصله برای مداوای او وارد زمین شدند.

دقیقه ۳۵: ضربه پنالتی به نفع جمهوری چک اعلام شد.

برخورد هوایی  بین لاورن و شیک موجب شد تا داور برای بررسی صحنه به VAR مراجعه کند که تصمیم او اعلام ضربه پنالتی بود، علاوه بر این لاورن به دلیل ضربه‌ای که با آرنج به شیک وارد کرد، کارت زرد گرفت.

شیک پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با فریب دروازه بان آن را تبدیل به گل کرد.

این سومین گل شیک در این تورنمنت برای جمهوری چک بود و به این ترتیب این بازیکن تا به این جا آقای گل جام محسوب می شود.

دقیقه ۳۹: کرواسی بلافاصله برای جبران گل خورده اقدام کرد که ربیچ با عبور از مدافع مقابل خود در سمت چپ محوطه جریمه از زاویه بسته توپی را روانه دروازه جمهوری چک کرد، اما توپ از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار با تک گل شیک به سود چک به پایان رسید.

کرواسی نیمه دوم را با ۲ تغییر آغاز کرد. برونو پتکوویچ به جای انته ربیچ وارد زمین شد و برکالو نیز جای خود را به لوکا ایوانو سوشک داد.

کرواسی نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و هیچ فرصتی را در اختیار چک قرار نمی‌داد. بازیکنان این تیم وقتی مالکیت توپ را از دست می‌دادند، حریف را تحت فشار می‌گذاشتند.

دقیقه ۴۶: ضربه آزاد به سود کرواسی اعلام شد، اما ضربه کواچیچ از روی دروازه چک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: کرواسی گل تساوی را توسط ایوان پریشیچ روی پاس کراماریچ به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: ماسو پوست بازیکن چک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۲: شوت سوچک از کنار دروازه کرواسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: ‏کراماریچ با عبور از ۲ بازیکن، از پشت محوطه ۱۸ قدم شوت قدرتمندی را روانه دروازه چک کرد، اما مدافع این تیم توپ را برگشت داد.

دقیقه ۷۳: فرصت خوبی برای تیم جمهوری چک به وجود آمد، اما شوت ولاسیچ بازیکن تازه وارد این تیم از زاویه بسته از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: ضربه پتکوویچ از نزدیکی دروازه تیم  چک را مدافع این تیم دفع کرد تا بازی همچنان مساوی باقی بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
از کرواسی بعیده که با چک مساوی کنه.
آخرین اخبار