نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجریان و همه برگزارکنندگان انتخابات باید امانت دار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مجریان و همه برگزارکنندگان انتخابات باید امانت دار باشند، گفت: شهدای بزرگوار از اول تاکنون برای تقویت اسلام گام برداشتند تا این امانت بزرگ به دست ما برسد.

او  جمعه شب با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: بنابراین حفظ این امانت حق الناس بوده و تمام برگزار کنندگان انتخابات این مساله امانت داری را باید رعایت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران است و همان طور که شهدا از آن دفاع کردند عموم ملت ایران نیز طی چهار دهه گذشته در صحنه‌های مختلف از این انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی با قدردانی از مردم برای حضور در عرصه‌های مختلف و حساس کشور افزود: مردم ایران در حماسه‌های مختلف خوش درخشیدند.

او با قدردانی از افرادی که برای اجرای انتخابات تلاش می‌کنند افزود: باید قدردان آن‌هایی باشیم که با جانفشانی، صبر، استقامت و حضور خود خوش درخشیدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نتیجه انتخابات هرچه باشد به نفع انقلاب، نظام اسلامی و اهداف عالی شهدا باشد.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی از رسانه‌ها خواست اخبار را بی کم و کاست منعکس کنند، چرا که وظیفه رسانه‌ها انعکاس واقعیات است.

او گفت: خدای بزرگ ۴۳ سال این انقلاب را حفظ کرده و بعد از این نیز حفظ می‌کند و از خدای متعال می‌خواهیم نتیجه انتخابات را هر آنچه که نافع است رقم بزند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.