ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: امیدوارم در بازی‌های المپیک توکیو با قرعه خوبی روبرو شوم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ساروی پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی و رسیدن به دوبنده تیم ملی، اظهار داشت: به لطف خدا توانستم مقام اول را کسب کنم. تورنمنت لهستان دارای رنکینگ بود، امیدوارم که در المپیک توکیو هم با قرعه خوبی روبرو شوم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

ساروی درباره این سوال که چه برنامه‌ای برای حضور موفق در بازی‌های المپیک توکیو دارد گرفت: تاکنون که تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. زمان باقیمانده تا المپیک هم بسیار حساس است، امیدوارم بتوانم برنامه‌های کادر فنی را به نحو احسن انجام دهم و با آمادگی بسیارخوبی راهی المپیک شوم.

قهرمان آسیا در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قاسم رضایی در وزن او قهرمان المپیک شده است چقدر تلاش می‌کند جانشین خوبی برای این کشتی گیر باشد، عنوان کرد: قاسم رضایی از بچگی الگوی من بوده و من خیلی از موفقیت‌هایم را مدیون او و دیگر مربیان هستم که دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. امیدوارم با مدال خوش‌رنگ المپیک جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

ساروی درباره رقابت با مهدی بالی در فینال جام پیتلاسینسکی نیز گفت: من و بالی حریفان قدیمی هستیم. از دوره نوجوانی با هم بودیم، الان هم با هم دوست و حریف هستیم. خدا را شکر من در این مسابقات پیروز شدم، برای بالی هم آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار