قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم خراسان شمالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای از شرکت مومنانه مردم باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدرو بیانیه‌ای از شرکت مومنانه مردم باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)
صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا
درود بی پایان بر رهروان راستین خمینی کبیر ره و سربازان بابصیرت حضرت سیدعلی مدظله العالی که باردیگر بانگ" اَینَ عمار" را شنیدند و با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های شهدای گلگون کفن و شهید سرافراز جبهه مقاومت؛ حاج قاسم عزیز باردیگر تجدید عهد کردند.


بیشتر بخوانید


ملت حقیقت جو و لحظه شناس ثابت کردند؛ آرمانی را که با خون امضاء کرده و آزادی، شرافت وعزتی را که با خونب‌های فرزندان غیور و قهرمانش به دست آمده و سربلندی وطنی که در وجب به وجب از پهنه خاکش "قاسم ها" خفته اند را به هیچ نیرنگ و دسیسه‌ای نخواهندفروخت و آمدند؛ چه بابصیرت و چه با صلابت؛ برای عظمت ایران؛ و چه عاشقانه سرودند تُرک و کُرد و لُرو فارس و عرب و تُرکمن؛ نغمه همدلی، یک رنگی و وحدت را در سیزدهمین میعادگاه.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت دهه بصیرت؛ و فرا رسیدن خجسته زادروز شمس الشموس و انیس النفوس؛ حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء به پاس حماسه ماندگار ۲۸ خرداد و حضور دشمن شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و علی الخصوص مردم مومن و ولایتمدار خطه باب الرضا علیه السلام در میعادگاه سیزدهم؛ از آحاد مردم شریف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب خبر و رسانه و تمامی دست اندرکاران برگزاری این حماسه باشکوه صمیمانه قدردانی کرده توفیق روز افزون همگان را درکنار عزت صلابت و شکوه ایران عزیز اسلامی از درگاه حق تعالی مسئلت دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.