مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را نا امید کرده و شکست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، انتخاباتی دیگر برگزار شد و باز هم مردم ایران با مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را نا امید کرده و شکست دادند.

از ماه‌ها پیش دشمنان قسم خورده ایران اسلامی انتخابات سال ۱۴۰۰ را هدف قرار داده و بر طبل فساد فراگیر مسئولان و ناامیدی، یاس مردم کوبیدند تا ملت را افسرده کرده و مشارکت را پایین بیاورند.

مردم ایران که به سبب تحریم و کارشکنی همین دشمنان زیر فشار اقتصادی هستند به درستی مسیر را تشخیص داده و با حضور گسترده در انتخابات نقشه دشمن را نقش بر آب کرده و محاسبات آن‌ها را برهم زدند.

با وجود همه شبهه افکنی‌ها و ترویج بی دینی و اباهه گری در رسانه‌هایی که از سوی دشمنان تغذیه می‌شوند مردم ایران بار‌ها نشان داده اند که به ۲ موضع حساسند.

یکی مسائل دینی و انقلابی است که هرگاه دشمن به مظاهر دینی و انقلابی حمله می‌کند پای این ارزش‌ها می‌ایستند و دشمنان را وادار به عقب نشینی می‌کنند.

دیگر موضوعی که مردم ایران روی آن حساسند و اجازه تعرض به دشمن می‌دهند رهبری است ملت ایران به دفعات ثابت کرده است که پای امر رهبری می‌ایستد چه آن رهبر امام خمینی باشد و چه امام خامنه‌ای باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی یک روز به انتخابات در سخنرانی تلویزیونی، انتخابات روز جمعه را رویدادی سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار در همه مسائل عمده اقتصادی و غیر اقتصادی خواندند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم، تضعیف ایران و سپس افزایش فشار‌ها و دخالت‌های سیاسی و اقتصادی و تروریستی در ایران اشاره کردند.

ایشان اضافه کردند: گله‌های مردم بویژه قشر‌های محروم درباره رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی آن‌ها بجاست، اما این مشکلات را باید با انتخاب فردی قوی، پرکار، قدرتمند و خستگی‌ناپذیر حل کرد.

رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: به فضل الهی روز جمعه مردم برخلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو می‌دهند و همه قشر‌ها با سلیقه‌های متفاوت سیاسی به میدان می‌آیند و همچون تشییع حاج قاسم سلیمانی به انتخابات نگاهی فراتر از سلیقه‌های سیاسی خواهند داشت.

ایشان همچنین روز جمعه هنگام رای دادن بیان کردند: همه بیایید، تشخیص و رأی بدهید و هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رأی‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.

مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی و ناراحتی از برخورد بد برخی مسئولان به امر رهبری گوش فرا دادند و با حضور حدود ۵۰ درصدی در سراسر ایران اسلامی پیش بینی‌ها و تلاش دشمنان را برهم زدند.

اکنون دیگر انتخابات تمام شده و باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم و همگی دست به دست هم به منتخبان ملت در ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس‌های شورا و خبرگان د رجهت پیشرفت ایارن اسلامی کمک کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.