رئیس مرکز بهداشت بوشهر گفت: سه تالار پذیرایی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا مهروموم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: سه تالار پذیرایی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و برگزاری مراسم بدون مجوز پلمب شد.

او ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، مشاغل گروه ۳ نظیر تالارها، در شرایط نارنجی کرونایی اجازه فعالیت ندارند و رعایت نکردن این موضوع می‌تواند منجر به افزایش موارد همه‌گیری بیماری کرونا شود.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: به دنبال پایش کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از تالار‌های پذیرایی شهرستان، سه تالار متخلف پس از طی مراحل قانونی مهروموم شدند.

فخرایی گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و اطرافیان تا حد امکان از شرکت در تجمع‌ها خودداری کنند و همچنین برای امور ضروری که مستلزم حضور در اجتماع است، استفاده از وسایل حفاظت فردی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید در اولویت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ پیگیری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.