همزمان با دهه کرامت خادمیاران رضوی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان تهران فعالیت‌های محرومیت زدایی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با دهه کرامت و برگزاری ویژه برنامه‌های این دهه با برکت، خادمیاران رضوی در قالب اردو‌های جهادی اقدام به فعالیت‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم تهران می‌کنند.

این اردو‌ها با همکاری کانون‌ها و رابطین رضوی مناطق و شهرستان‌های تهران در ۴ محور اجرایی انجام شده که هر محور بسته به ظرفیت اجرایی مناطق تقسیم می‌شوند.

در این اردو‌ها برای تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی کانون‌های مختلفی ارائه خدمت می‌کنند. کانون تربیت و آموزش وظیفه شناسایی دانش آموزان محروم و بررسی تحصیلی برای کمک به روند تحصیل آن‌ها به صورت تداومی را بر عهده دارد.
اعزام مبلغ و مداح برای برپایی مراسم بزرگداشت دهه‌ی کرامت بر عهده کانون مداحی و تبلیغ است.


کانون جهادی اعزام تیم شناسایی و راستی آزمایی در محور‌ها برای بررسی منازل قابل تعمیر و بازسازی و تقسیم کار و اجرای امور عمرانی در محور‌ها را پیگیری خواهد کرد.

همچنین کانون زائر اولی‌ها شناسایی افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده اند، کانون سلامت و بهداشت وظیفه اعزام پزشک برای ویزیت رایگان و شناسایی بیماران خاص و محروم برای تداوم در رسیدگی و کانون جوانان و نوجوانان وظیفه شناسایی یاوران نوجوان رضوی و برپایی اردو‌های یک روزه برای نوجوانان و جوانان مناطق شناسایی شده را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: برکت ، مناطق محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار