رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردمی ایران در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی افتخار آفرین بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موحد ،رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی از مردم کرمان برای تحقق حماسه حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تشکر کرد.

حضور پرشور و غرور آفرین مردم دیار کریمان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای تجدید بیعت با سردار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی بیانگر درک و بینش عمیق و انقلابی مردمی است که در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی افتخار آفرین بوده اند.

این رخداد بزرگ سیاسی و تجسم شور و شعور ملی در گام دوم انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که خروش انقلابی ملت غیور ایران اسلامی با توطئه‌های تحریم و تهدید خاموش شدنی نیست و بر اساس پشتوانه مردمی این نظام الهی، روز به روز بر جایگاه این سرزمین در عرصه‌های ملی و بین المللی افزوده می‌شود.

پاسخ خردمندانه و قاطع ملت ایران و کرمانیان غیور به عربده‌های دنیای استعمار و استکبار و ایادی آن‌ها نشان داد که این ملت سرافراز، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود را، چون مدالی ارزشمند حفظ می‌کنند تا نام ایران و ایرانی و پرچم پرافتخار این سرزمین بر بلندای عزت و اقتدار در اهتزاز باشد.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان کرمان از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ی دست اندکاران انتخابات به ویژه از همکاران ارجمند خود؛ مدیران حوزه‌های قضایی، دادستان‌ها و قضات شریف استان که به وظایف خود به نحو احسن عمل نمودند و در تحقق این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

یدالله موحد
رییس کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار