مهم‌ترین حوادث ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴۸ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با تلاش مأموران انتظامی در یک ماه گذشته، ۴۸ خرده فروش مواد مخدر در مرودشت دستگیر شدند.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی این شهرستان طی یک ماه گذشته، تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این مکان ها، ۲۴ کیلو و ۶۹۴ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۸ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در این طرح تعداد ۵ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد می‌کردند، نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۳ رأس احشام

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۵۳ رأس احشام قاچاق در بازرسی از ۲ خودرو وانت نیسان در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان فسا هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ دستگاه وانت نیسان حامل احشام را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این دو خودرو حامل ۵۳ رأس احشام (گوسفند) قاچاق می‌باشد که خودرو‌ها توقیف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تأکید کرد: به منظور پیشگیری از قاچاق احشام، افرادی که قصد انتقال دام دارند موظفند مجوز حمل را از اداره دامپزشکی دریافت کنند.

دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز به همت مأموران انتظامی شهرستان بوانات خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران کلانتری مرکزی از خبری مبنی بر شکار غیر مجاز در یکی از مناطق مطلع شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی به همراه عوامل محیط زیست در این رابطه ۲ متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه از این افراد یک قبضه اسلحه شکاری، دوربین شکاری و لاشه دو حیوان شکار شده کشف شد، افزود: این متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.