۷۷ جایگاه سی ان جی در شهر کرمانشاه در اوج مصرف، برق جایگاه خود را به نفع مشترکان خانگی قطع می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : در تفاهم نامه مراکز CNG سطح شهر کرمانشاه با مدیریت مصرف شرکت توزیع برق کرمانشاه مقرر شده است تا این مراکز به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی، در طول روز ۲ ساعت از مصرف برق خودداری کنند.

او گفت : این مراکز به دو گروه تقسیم بندی شده به طوری که گروه اول از ساعت ۱۳ الی ۱۵ کار خود را تعطیل کرده و گروه دوم نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برق جایگاه را قطع می‌کنند و بعد از این ساعات فعالیت دوباره خود را از سر می‌گیرند.

او با بیان اینکه با کاهش مصرف برق جایگاه‌های سی ان جی ۵ مگاوات صرفه جویی می‌شود، افزود: جایگاه‌هایی که در این زمینه همکاری می‌کنند ۱۵ شهریور ماه پاداش دریافت خواهند کرد.

مراتی به همکاری پاساژ‌ها اشاره کرد و افزود: ۱۲۰ پاساژ در شهر کرمانشاه و اسلام ابادغرب در مدیریت مصرف برق همکاری می‌کنند که از این طریق ۸ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه سهم استان کرمانشاه روزانه تخصیص می‌باید، گفت: هم اکنون نیاز روزانه استان ۶۵۰ مگاوات برق است که از این میزان ۷۰ مگاوات کمبود داریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.