لطیفی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۵ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در شبکه اشراق تولید و پخش شده است.

لطیفی با اشاره به خلق حماسه درخشان  و حضور تاریخی مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: برابر تمهیدات انجام شده و بسیج تمام نیرو‌های رسانه، صداوسیمای مرکز زنجان که پخش برنامه‌های انتخاباتی خود را از ابندای امسال آغاز کرده بود در مراحل مختلف تا به امروز بیش از ۵۵ هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات در قالب برنامه های مختلف روی آنتن برده است.


رئیس رسانه استانی افزود: معاونت سیما در قالب برنامه‌های متنوع و با محوریت تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع ۱۹ هزار و ۵۵۵ دقیقه تولید و پخش کرد که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به ال گوجی، انتخاب اصلح، بیرلیک و گلجاق اشاره کرد.

 لطیفی ادامه داد: در روز انتخابات هم با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه‌های یک، دو، شبکه سه، شبکه چهار، پنج و خبر، پرس تی وی، آموزش، شما و شبکه‌های برون مرزی سیما مجموعا ۳۵۳ دقیقه از تصاویر و گزارش‌های حضور مردم استان زنجان به سمع و نظر بینندگان در اقصی نقاط ایران و جهان رسید.


او به تشریح برنامه های معاونت صدا پرداخت و گفت: شبکه استانی صدا نیز  بیش از ۳۵ هزار برنامه تولید، تامین و پخش کرد که ازآن جمله می‌توان به برنامه‌های وحدت نغمه سی، آیدین گلجاق و مسابقه ۰۲۴ اشاره کرد، همچنین ۳۷۰ اسلاید هم با موضوع انتخابات در قالب موسیقی و تصویر با ۲۵ هزار و ۲۰۰ بازپخش از شبکه رادیو نما پخش شده است.


لطیفی در خصوص برنامه‌های معاونت خبر مرکز گفت: خبر مرکز هم با اختصاص بخش‌های ویژه خبر سیما و صدا به مدت هزار و  ۶۳۵ دقیقه در قالب گزارش خبری تولیدی، مستند‌های کوتاه خبری و تحلیلی، پوشش اخبار و حواشی انتخاباتی به مهمترین رویداد سیاسی سال پرداخت.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های معاونت مجازی گفت: این معاونت با تولید و انتشار ۳۰ قطعه موشن گرافیک، ۳۰ قطعه پوستر، ۵ قطعه اینفوگرافیک، ۲۰ قطعه فتوکامنت، ۱۰ قطعه پادکست، یک قطعه کمیک موشن، برگزاری ۱۰ قسمت مسابقه «انتخابات ۱۴۰۰» و بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل ۱۰۰ ویدئو، ۱۰ نماهنگ، ۳۰ پادکست و ۲۰ کلاکت از فایل‌های مسابقه کشوری ۶ + ۱۳ و «طراحی صفحه انتخابات ۱۴۰۰» در سایت صدا و سیمای مرکز زنجان، به مدت ۵۸۴ دقیقه همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.


لطیفی گفت: رسانه ملی و استانی با بهره گیری استفاده از تمام ظرفیت‌های خود تلاش کرد تا با تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در این برهه از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، امید به آینده و شور و نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد نماید و نقشی مهمی در مقابله با توطئه‌ها و تهاجم رسانه‌ای دشمنان این نظام مقدس داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.