آیت الله رمضانی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم ولایتمدار گیلان برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پیام آیت الله رمضانی آمده است:
صدای گام‌های مصمم جمعه سرنوشت ساز، رمق از دشمن همیشه زبون، ربود.
خوشه‌های طلایی همت مردم گیلان در آخرین روز‌های بهار زودتر از فصل برداشت به ثمر نشست.
ناظر جشن همدلی و همزبانی و حضور پرشور مردم گیلان این بار آسمان ابری جای خود را به آفتاب امید بخش داد تا امید بدخواهان به یأس تبدیل شود.
مدعیان دمکراسی به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی بر طبل تحریم و قهر مردم با صندوق آرا زدند و مردم نیز با حرکت معنا دار خود، چون گذشته، حافظ حریم نظام شدند.
مردم میدان به عشق ایران، پیروز آزمون ۲۸خرداد بودند تا زبانِ قاصر مسئولان یک بار دیگر در سپاس از این همه شکوه و وفا ناتوان باشد.
عشق ولایت، نمایش دیدنی بود که چشم نابینا هم به دیدنش اعتراف نمود.
سپاس و قدردانی ناقابل خود را تقدیم معرفت و محبت بی پایان مردم فهیم، نجیب، مقاوم و ولایت مدار گیلان می‌کنم و با افتخار دستان حماسه آفرین شان را می‌فشارم.
ضمن تبریک منتخبان مردم سلحشور گیلان در شورا‌های اسلامی شهرو روستا، امید است فرصت طلایی ۴ سال را غنیمت شمرده تا بتوانند بخشی از لیاقت موکلین را با تلاش جهادی جبران نموده و جایگاه واقعی استان را همواره در مراتب راهبرد‌های خود مد نظر داشته باشند.
انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب هم برای تحقق وعده ها، گسترش عدالت و مقابله با فساد با پشتیبانی ملت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مساعی خود را با تمام توان مصروف داشته و برای اعتلای ایران اسلامی و حقوق از دست رفته مردم تلاش مجدانه و مخلصانه از خود نشان دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.